torsdag 27 oktober 2011

Senaste tiden och närmaste framtiden i najs och bajs

Najs:
  • Förra veckan blev riktigt grym, tentavecka är klockrent när man inte har några tentor :)
  • Jag har kommit igång och gymmat, och det är ju för jäkla skönt! (Det borde jag åka och göra nu istället för att dega bort den här kvällen)
  • Det rör sig på både ett och annat ställe borta i landet som förkortas med 3 bokstäver, man vet aldrig vart man hamnar.
  • Framtidsplaner!
  • Något att se fram emot
  • Mycket som händer nu i höst den närmaste tiden, det är bra
  • Snart får jag träffa J igen efter 9 månader! :D :D
  • Om 2 veckor är jag i Valencia med E och T för att hälsa på D
  • E och jag har nu en andra produkt som kommer att göra oss fett rika, flum och idéer kan bli något bra :D Millions here we come!
  • Insikten att det närmaste året kommer nog bli rätt kul!
  • Engelska-quiz som går oförskämt bra och man funderar "hur gick det där till?" när man får tillbaka det :) Hoppet att gå ut kth utan omtentor lever!
Bajs:
  • Min fotled och underben har gjort för jäkla ont den här veckan, utan att ha min tillåtelse.
  • Jag är alldeles för hård mot mig själv :\
  • Jag är redan nervös för de 10 minuterna som jag måste stå och hålla en redovisning nästa onsdag :P En person är precis lagom att prata inför på en gång! Även om det kan vara lite jobbigt stundtals det med.. 25 är definitivt åtminstone 20 för mycket.
  • Lite kaos med sånt som inte borde vara kaos
  • Tiden går lite för fort ibland.
  • Träna och försöka hålla sig själv i någorlunda skick tar tid, sånt som jag älskar att göra får tyvärr inte alls så mycket tid som jag skulle vilja och som det förtjänar att få
  • Sondmatning är vidrigt! Så här i efterhand hade jag nog kunna levt utan att veta vad det var..
  • Vissa saker var fan så mycket bättre förut.
  • Insikter svider ibland..
  • Funderingar på om det verkligen är värt det..
  • En tjockisfinne på insidan av öronsnibben! Fruktansvärt irriterande! Jag kan inte ligga och sova på höger sida utan att få ont i örat.. :P I-landsproblem?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar