måndag 17 oktober 2011

Ibland måste man tänka till lite

Idag har min mage levt sitt eget liv, den har pratat som bara tusan, kurrat, morrat, mumlat och låtit allmänt konstigt om vartannat. Jag har bara tyckt att den har varit konstig. När jag satte mig i bilen och skulle åka hemåt så kom jag på den självklara anledningen till magens prat! :D Jag var ju och tränade på gymmet imorse, första gången på lite för länge. Men så klart är det därför magen har levt sitt eget liv :) På något konstigt sätt så kommer magen alltid igång och gör lite vad den vill när jag tränat sånt som är bra för kroppen. Haha, i efterhand tycker jag lite synd om mamma och Krestin Linde som fick stå ut med den odör som jag sände ut när jag tränade när jag var liten :P Den kan fan inte ha varit rolig!

Men jag förstår fortfarande inte hur magen kan vara så sammankopplad med träning, det är ju inte så att jag tränat tarmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar