onsdag 5 oktober 2011

En dag med lite smått och gott

Fast nu blir det flygträff på söndag istället eftersom dte ser ut att bli bättre väder då! Då är bara frågan om jag orkar åka upp till Älvkarleby.. Det är ju en bit. Egentligen borde jag nog plugga på söndag, blev sjukt mycket att göra nu! Framför allt kursen i teknisk engelska tror jag kommer ta mycket tid de närmaste veckorna..

Halva dagen idag har varit mindre bra och andra halvan ganska så bra, förmiddagen och halva eftermiddagen blev helt förstörd p.g.a. nervositet inför muntliga redovisningen i engelska kursen.. Och fy fan vad dåligt det gick :\ Jag glömde hälften av det jag skulle säga, jag hade inte en enda liten tendens till en röd tråd genom det jag skulle säga och det syntes på de som satt och lyssnade, framför allt på läraren hur dåligt det var.. Men! Jag överlevde! Jag dog inte av en hjärtattack!!

Kändes iaf skönt att ha det gjor, resten av dagen blev mycket bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar