tisdag 18 oktober 2011

Hämndtankar

Jag har fått en ny granne precis bredvid mig och han gillar att lyssna på musik, högt. Och han gillar musik med väldigt mycket bas. När jag sitter i min soffa och försöker läsa så hör jag konstant surret/dunket från hans baslåda genom väggen, smått irriterande! Har jag egen musik på så hörs det inte lika mycket, men jag kan inte koncentrera mig på att läsa om jag har musik på..

Så istället börjar jag fundera på hur jag bäst kan hämnas, bäst till nu ligger att starta den elmotor jag har med högst varv och minst propeller någon gång ikväll runt sisådär halv 12. Jag kan ju låtsas att jag måste göra ett långtest på motorn. Det låter! Ylande och mysigt! Kanske skulle bjuda in några kompisar oxå så skulle vi kunna köra en symfoni med olika högvarviga elmotorer :D Näe, det är mest elakt mot övriga grannar men kul vore det iaf! :)

Apropå hämnd, mina lårmuskler hämnas idag för min skoningslösa behandling av dem på gymmet igår, snacka om träningsvärk, värsta på väldigt länge! Tur att jag inte behöver gå några längre sträckor idag :) Jag längtar lite efter snö så jag kan ut och åka skidor, fast det räcker om det är snö lokalt över golfbanan där jag åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar