onsdag 19 oktober 2011

Mm mhm :)


"If you know who you are you can always go round and see
If you don't and you're scared concentrate and grit your teeth"

Idag har varit en fy bubblans bra dag! :D Kroppen har känts tokbra och jag har fått det som jag skulle göra gjort, nästan allt iaf :P Det var länge sen jag var så avslappnad i händer och ben! Det känns så jäkla skönt. Imorse var det en ren njutning att vakna och inse att armar och ben låg snyggt och prydligt där de skulle, mer behövs inte för att jag ska bli glad! :)

Handla mat blir för övrigt bra mycket roligare när man gör det tillsammans med någon, det tråkiga och sega med det försvinner på ett ganska så effektivt sätt då.

Nu sitter jag och mår allmänt bra och inser att flygplanet jag håller på och bygger kommer bli så bra som jag vill att det ska bli! :) Äntligen en kväll när jag bara kan skita i alla måsten och göra det som får mig att må som bäst! En kopp te, lite frigolit format till ett flygplan och bra musik, så mycket mer behövs inte!

Om en stund ska jag ta mig iväg till Gångsätra hallen och plaska runt lite i vattnet, det blir nog en bra avslutning på dagen :) Vad tycker ni, ska jag vara snäll och inte stänka så mycket eller ska jag låtsas att jag inte kan simma utan att stänka som en tok? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar