tisdag 15 november 2011

Vad gör jag för fel?

Som gör att det blir så fel så ofta?.. Jag måste ju vara knasig och knäpp på något sätt :\ Jaja, på något konstigt sätt har jag iaf ett par vänner, hur de står ut med mig och alla mina brutalt dåliga sidor är ett mysterium.. Kanske har de bara inte upptäckt dem än? Om jag nu är så jäkla hemsk. Eller så har de upptäckt dom alla men är otroligt bra på att se det lilla som är bra istället för dte som är dåligt? Duschen är iaf för jäkla bra ibland, salt vatten från ögonen blir åtminstone lite mindre hemskt när det är utblandat med varmt vatten från duschmunstycket. Jag hoppas att toaletterna är någorlunda bra ljudisolerade..

Och allt jag kan göra är att inse att det är som det är, en lösning eller en förbättring känns oändligt långt borta.. Vad och vart ska jag börja förändra? Och har jag ens det som krävs för en förändring..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar