söndag 20 november 2011

Jag vet inte var jag ska vänta mig längre...

Bara rent jävla kaos och helvete? Eller något bra? Ibland känns det som att det bara är jag som inte ser problemen.. Visst är det härligt när alla andra hittar problemen åt en.. Jag vet att det kommer bli jobbigt, jag vet att det kommer att dyka upp problem på vägen, jag vet att jag kommer att lösa problemen på vägen.

Livet är inte en dans på rosor hela tiden. Och det kan man inte heller begära. Men man är fan skyldig att göra det bästa av det och passa på och njuta de gånger livet visar sig från sin bästa sida :)

EDIT: Sista delen av sista meningen hade fallit bort.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig fullständigt! Livet är INTE en dans på rosor, men man ska passa på och njuta av det livet ger och göra det bästa av det. Ibland kan det vara svårt, dock. Men absolut.

    SvaraRadera
  2. Fast ibland, eller ganska ofta, är det en dans på rosor :) När allt går som man vill, de stunderna får man leva på när det känns tungt :)

    SvaraRadera