lördag 5 november 2011

"Hej på dig lilla gubben"


Jag var ute och flög i eftermiddags, träffade på en av få i flygklubben som jag har lite svårt för, "lilla gubben"-mannen. Så fort han säger något till mig så får han in "Lilla gubben" på ett eller annat sätt, lite smått irriterande. Dessutom tyckte han att jag skulle avbryta min flygning, för han skulle bara testa sin motor en snabbis.. En snabbis som blev 7 minuter lång. Det är konstigt tycker jag hur vissa personer räknar med att andra ska anpassa sig efter dom hela tiden. Men jag fick iaf tre riktigt grymma flygningar på Grönstagärdet :) Härligt väder var det oxå!

Efter det har jag börjat skriva ansökningar till ett stipendium, det är svårt. Får fortsätta med det imorgon efter hemtentan.

Nu har jag laddat datorn med två förhoppningsvis bra filmer, värmt vetekudden och lagt på det onda på ryggen (undra om värme gör det bättre eller om det bara blir sämre av det, det lär visa sig), laddat upp med en stor chipspåse och ska ha en riktigt slapp och skön kväll! Det är tusen saker jag borde göra men jag orkar verkligen inte engagera mig i det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar