fredag 4 november 2011

Snart helg!

Fast egentligen kanske det redan är helg eftersom jag har tänkt att skita i att åka in till skolan idag :P Lite drygt 10 timmars sömn fick mig att bli människa igen och få in tankarna på rätt spår igen, sömn är bra för att ställa om växlarna i tankarnas härliga och galna värld :)

Det var bra att jag kunde sova så länge inatt, ikväll är det inflyttningsfest hos M och N, hade varit segt att vara dundertrött då, nu kommer jag nog vara lite mindre dundertrött iaf! Idag ska jag försöka plugga lite engelska och kanske lite hk om jag orkar. Och gymma så klart, det var ett tag sen nu igen.

För drygt ett år sedan var det någon som sa något som fick mig att bli väldigt fundersam över en hel radda med saker, men ju mer jag har funderat på det desto mer inser jag att det nog låg något i det ändå, även fast det är jobbigt att inse det.. Time for a change!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar