söndag 6 november 2011

Flaxande!

Idag hann jag med att flyga tre ackar i Grönsta, återigen tappade jag en propeller på trikoptern så den landade på ett inte helt optimalt sätt :P Den blev lite jordig på köpet!

Det gick desto bättre att flyga acromastern, den gör som jag vill :) Det var länge sen jag orkade flyga så här mycket på en helg. Nu fick det mesta av grejerna bo kvar i bilen, då blir det inte fullt lika jobbigt nästa gång jag ska ut, och det dröjer antagligen inte lika länge heller till nästa gång när det redan är packat. Kanske redan någon morgon i veckan? Innan skolan brukar det vara rätt nice att flyga. Äsch, trodde att jag filmade en massa idag, men tydligen hade jag ställt kameran i fel läge så att jag tog ett kort när jag tryckte på startknappen istället för att starta inspelning :(

Ryggen blev bättre av VoltarenT, men bara så länge som effekten från den höll i sig.. Jag hoppas den ger med sig tills jag ska till Valencia, annars blir det jobbigt :\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar