onsdag 16 november 2011

Inte riktigt som planerat

Runt halv 10 var jag i skolan även fast jag hade tänkt att plugga hemma till lunch. Jag lyckades klanta till det med en processor i skolan som typ dog och lyckades hitta ett programmeringskotr som fungerade, så mycket mer hann jag inte göra.. :\ Sen så klart engelska lektion i eftermiddags, men det räknas inte riktigt..

Hehe, amerikanska ambassaden är för jäkla kinkiga med att godkänna bilder för visum, mitt och E:s försök funkade inte, sen fick vi hjälp av M som är amatör fotograf, han fick till bilder som godkändes :) Tyvärr var första lediga tiderna på ambassaden 28 och 29 december!! Helt galet! Nu blir det till att logga in på deras hemsida varenda morgon och kolla efter återbudstider, hittar vi inga återbudstider så blir det tajt!

Nu ska jag åka och träna, få se om det kan få mig på bättre tankar och släppa ut det kaos som just nu lever sitt eget liv i mitt huvud. Vissa saker gör ondare än andra att höra, kanske just för att det är sanningen?..

Träna är rätt bra, och det kanske jag med är.. Det är rätt skönt på nåt sätt att lyfta vikter och bli av med lite ilska och frustration på samma gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar