torsdag 3 november 2011

Seg dag

Idag har orken verkligen inte varit vad den borde vara, någon gång på eftermiddagen försvann all min ork och efter det har jag inte fått mycket gjort. Nu ska jag försöka sega på mig elektroderna och träna lite få se om det gör mig piggare :) Jag hatar att vara så här trött, då klarar jag verkligen inte av mig själv och försöken att bli dräglig att umgås med känns bara patetiska :\ Jag vill bara gå och gömma mig någonstans.. Den del av mig som konstant talar om för mig att jag är helt värdelös och får mig att hålla mig på min egna kant i grupparbeten och dylikt får ett än större utrymme. Varför det blir så har jag ingen aning om, men lite jobbigt är det allt..

Hrm, träna och laga mat var det ja, har jag tur är det klart till kl 9, sen ska jag sova så fort som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar