lördag 19 november 2011

Gott och blandat

Förra helgen var jag i Valencia med E och T och hälsade på J, det blev en riktigt grym helg! Varmt, skönt, lite bad, sol. Dessutom bodde vi på ett riktigt grymt hostel :) Billigt och mysigt! Lite lyhört kanske, både från gatan, korridoren och vissa aktiviteter i rummen bredvid hördes ganska så bra genom väggarna nattetid :P

Helgen i punktform:
  • Bada i november!
  • Bada och sen rulla sig i sanden för att sen bli nedgrävd totalt är ganska så underbart! Fast sanden var lite för kall, det hade varit ännu bättre om den hade varit varmare
  • Sjukt god middag på fredagen
  • RyanAir är alltid RyanAir
  • Jag hann ledsna på flyg, tåg, buss och bil. Många timmar "på väg" blev det
  • Usch, jag köpte en baguette som var möglig! Fick en ny sån tur var
  • Spanjorer är inte bra på engelska, det gör det hela lite klurigare..
  • Haha, vi fick byta flygplan för att det första var specat till för låg vikt.
  • En cool flod som hade tömts på vatten och blivit en park, bra att spela vändtia i!
  • Billiga taxis :)
  • Grymt häftigt tekniskt musem, där var det inga problem att få en dag att gå
  • Man är inte så pigg efter att ha sovit 2 timmar.
  • T hade grymt sköna fårskinnstofflor, såna vill jag ha
  • Haha, T skrämde mig och E genom att bara ha ett utgånget pass ligga framme..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar