söndag 17 april 2011

Vad svara?

Efter förra helgens dyk så sa J som var en av instruktörerna "Jag ser att du tränar mycket, du har en vältränad överkropp". Jag har inte styrketränat på över ett år om man bortser från de 6 ggr jag tränat med jungle gym senaste veckorna! Så vad ska man svara? "Ja jag tränar en del" och då ljuga och påstå att man gjort något man inte gjort och han kommer tro att jag är hurtig vilket jag inte är, eller ska man svara ärligt nej jag har inte tränat på över ett år. Om man väljer det sista alternativet så är det lite halvkakxigt och skrytigt, att man har hållit sig i någorlunda bra form utan att träna, antar att det är sånt som kan få folk att bli avundsjuka. Svårt val! Jag svarade "Tack, jadå, den duger väl" :P

Vad skulle du ha svarat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar