söndag 17 april 2011

Gamla goda tider!

Jag som kör 7:an ovan :)

Inte riktigt rätt hjulvinkel!

Asfalten kokar, däcken är varma och klibbiga, solen skiner och allt bara funkar, en sån dag finns det nog inget bättre sätt att spendera än på tävlingsbanan i Eskilstuna eller i Skarpnäck. Jag längtar tillbaka till bilkörningen och racingen! Fasen va kul det var i efterhand! Det tog tyvärr lite mycket tid p.g.a. långa resor till och från banan men förutom det var det ett klockrent sätt att spendera sommarhelgerna på :) Galet kul när allt klaffade och man kunde hålla full makaron ut på rakan och köra precis på gränsen av vad som var möjligt utan att det gick helt åt skogen. Haha, och mina startnerver slog nog de flesta, i 9 fall av 10 blev det tjuvstart och den 10 gången var jag alldeles för långsam så de bakom mig i starten körde in i arslet på mig :P Fast kurvan på bilden ovan lärde jag mig aldrig ta på ett vettigt sätt trots att jag säkert nötte 1000 varv på den banan!

Det vore kul att börja köra truck eller GT igen, det är bara två problem, pengar och tid! Någon gång i framtiden kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar