måndag 11 april 2011

Helgen

Åkte till Uppsala i fredags kväll för att träna, träningen gick så där, eller ja träning och träning eftersom jag är förkyld kan jag inte träna som jag vill :( Men jag hade åtminstone elektroderna på mig, sen åkte vi och hälsade på mormor och morfar och Cindy, haha Cindy gillade inte mina kablar! I lördags var jag in till fyrishov och provade på dykning, det är bland det häftigaste jag har provat någon gång :D Kommer förhoppningsvis att fortsätta med det och försöka ta cert :) I lördags kväll var jag och flög inomhus, blev 7 ackar flugna med gräddvispen/gräsklipparen :) Och några strykare med funjeten :)

I söndags gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra :P Jag köpte ett träningslinne i storlek 36 till mig själv, mer info om varför kommer senare när jag fått tummen upp för att dela med mig med det :) Men för er som vet vad det hadlar om kan jag säga att det blev bra! Kardborreband, säkerhetsnålar och en sax, det är grejer det! :) Kan faktiskt sammanfattas med frihet :) Mamma: Tack så mycket för hjälpen! :D

Igår kväll åkte jag tillbaka hit och fixade och donade lite.

Sen har jag insett att jag på ytterligare en punkt borde ändra den syn jag har på mig själv, förmodligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar