lördag 9 april 2011

"There are two sides to this story, Pick a dark cloud or dive into the light"

Igår kväll var ingen bra träningsgång. För det första tog det en massa tid att få på sig alla elektroder. Sen när de väl satt på plats var det två stycken som vägrade att fungera, tror det är någon av elektroderna i det paret som gått sönder, kan vara så att jag ryckt lite mycket i kablarna :P Ni skulle ha sett vilken rör jag lyckades få på kablarna :D Den var till och med brutal för att vara skapad av mig och det säger inte lite det!

Kvällens insikt är att jag har världens coolaste morfar, punkt slut, dagens sanning :D Snacka om att ha huvudet på skaft vid 83 års ålder, så vill jag oxå bli när jag är gammal!

Har dragit på mig ett elakt halsont och halvt tappat rösten, började känna av det när jag cyklade hem i onsdags, efter det har det bara blivit värre.. Jag kan ju iaf skylla på rösten för att inte behöva prata så mycket här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar