onsdag 27 april 2011

Exjobbspresentation och krokar ute :)

I eftermiddags var jag och lyssnade på presentationen av de som har gjort exjobb på Inerventions, kul att höra vad de har gjort och tagit fram under deras exjobb, såg lovande ut inför den kommande dressen :)

Fick även tillfälle att prata lite med han som har ansvaret för designen av dressen, var kul att höra lite vad de har i tankarna, lät bra :)

Hehe, berättade för F att jag hade försökt få på mig alla elektroder själv så fort som möjligt och kommit ned i 39 minuter, han fattade inte hur jag orkade :P Han tyckte jag skulle komma till deras kontor i Solna och få hjälp med att få på dom, men nee jag tror att jag fortsätter med min 40 minuters påklistring..

Passade även på att prata med dem om ett exjobb till mig där nästa vår, lät lovande :) Fick tyvärr en sån där jobbiga fråga, "Vad är du bra på?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar