torsdag 14 april 2011

Kunde jag inte ha valt något annat att vara värdelös på?

Känns som att det var ett förbaskat dåligt val att välja att vara dålig på engelska.. Allt annat som jag är bättre på, eller åtminstone lite mindre dålig på suddas på ett effektivt sätt ut när jag inte kan kommunicera på ett vettigt sätt.. Iofs är jag rätt värdelös på att uttrycka mig på svenska oxå och få fram det jag vill ha sagt, men det är iaf lite bättre..

Ligger nog ändå lite sanning i rubriken på förra inlägget..

3 kommentarer:

  1. lägg av nu är du bara dum... dessutom är du långt ifrån den enda som är mindre bra på engelska.

    SvaraRadera
  2. Att vara dålig på engelska tycks inte vara nåt problem för högt uppsatta politiker iaf: http://www.youtube.com/watch?v=RWB5oyIjSF0

    SvaraRadera
  3. E: Nja, jag är inte så säker på det. Jag vet att det är fler som är dåligs, men jag är en av de allra sämsta i skolan om inte till och med den sämsta och det kommer vara en väldig nackdel när vi börjar jobba..

    H: Hehe, han var rätt dålig.. Undra om han hade skrivit det själv :P

    SvaraRadera