onsdag 6 april 2011

Stackars mina små klena ben..

Cyklade till skolan idag, gick rätt bra på ditvägen, hemvägen däremot gick segt. Fast det gick ändå bättre än vad det gjorde förra veckan :) Då gick jag upp för slutet på fem backar, idag nöjde jag mig med att gå upp för slutet på två backar, berodde inte på mer benstyrka utan snarare mer envishet! Men cykla är rätt skönt, även fast jag är blöt som en tvättsvamp av svett när jag kommer hem. Idag var första gången jag har njutit av en kall dusch! Det har nog aldrig hänt tidigare att jag har duschat på lägre än 38 grader :P Det har sina nackdelar att bo högt upp och avsluta cykelturen med en brutal uppförsbacke, jag saknar Uppsalaslätten ibland.

2 kommentarer:

  1. Vilken fighter du är Rickard!
    Du går in med hela din energi i det du ger dig i kast med. Jag har följt referaten om dina skidturer och (den väl stundtals rätt jobbiga) träningen med elektroderna. Efter det tror jag att du kan lyckas med det mesta, bara du väl har bestämt dig.
    - Men tillåt dig själv att få misslyckas ibland, jorden går inte under för det. Vi är många som tycker du är fantastisk ändå!

    Vårkram från Annette
    (som inte fått ut cykeln ur vinterförvaringen än)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Jadå, jag försöker så gott jag kan :)

    SvaraRadera