lördag 20 augusti 2011

Weymouth


Idag bar det av till Weymouth på utflykt med skolan, blev en riktigt bra dag. Lite halvkasst väder i början, regn och jag insåg återigen hur grym en luvtröja är som komplement till paraply, riktigt grym!

Efter lunch blev vädret helt underbart kanonbra :) Jag och en kille från Österrike låg och slappade på stranden hela eftermiddagen. Jag växlade mellan att begrava mina fötter under sanden, läsa en bok och sola. När jag kollade mig i spegeln för en stund sen insåg jag att solcremé hade nog varit en bra idé.. :P Jag tror att öronen blev mest misshandlade av den gula pricken på himlen. Det roligaste under dagen var nog ett gäng åsnor som sprang runt på stranden med barn på ryggen! Passade även på att köpa en MilkShake som såg ut att vara god, men det var den inte :( Skulle ha kört på ett säkert kort istället och köpt en från McDonalds..

Haha, upptäckte precis att min kamera nog fick lite mer sand än vad den gillar, zoomen låter som en stenkross! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar