måndag 22 augusti 2011

Osså ler vi mot kameran

Jag gillar inte att vara med på kort, det har jag inte gjort på senaste åren. Jag tycker mest att det är jobbigt, hur jag än försöker så får jag aldrig till ett leende som ser någorlunda naturligt ut, antingen blir det snett och fullt eller så spänns hela jäkla ansiktet och jag ser ut som en gorilla blandat med något okänd. Okej, riktigt så illa är det kanske inte..

Men så fort jag försöker le utan att visa tänderna så blir det bara ett snett leende, hur jag än försöker så får jag inte med ansiktsmusklerna på höger sida av ansiktet, sjukt irriterande! Dom fortsätter bara vara i sitt ursprungliga läge! Det går bara inte att hitta dem hur jag än försöker, och jag har försökt! Jag brukar roa mig med det när jag sitter i bilköer ibland :P Så det har nog blivit en och annan konstig bild på mig när jag passerat trängselskatts kamerorna!

Ler jag med tänderna så följer höger mungipa med automatiskt och skillnaden syns inte lika väl men då ser ju oftast resten av ansiktet ut som jag vet inte vad, näe det lättaste är att hålla sig borta från kameror! :P

Men det finns faktiskt några kort som är undantagen som bekräftar regeln!

Och jag kan inte låta bli att fundera, vart fan tar signalerna till musklerna vägen, de kan ju liksom inte bara försvinna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar