måndag 8 augusti 2011

Trött och lite allt möjligt

Det var länge sen jag kände mig så här trött, och jag vet inte varför jag är så trött. Jag sover mellan 8 och 9 timmar per natt och ändå är jag jättetrött. Gäspar mig igenom lektionerna i skolan :P Kanske är det allt gående fram och tillbaka som inte bara tröttar ut musklerna utan hela mig? En sak är säker, jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte tränar någon kondition iaf! Det får jag nog av när jag går :) Eller så är det en uppbyggd trötthet efter vårens skola och sommarens jobb som börjar ta ut sin rätt?

Engelskan går helt ok, men det är svårt det har inte riktigt lossat än, men det tror jag aldrig att det kommer att göra. Läxorna vi får ger mig riktigt huvudbry ibland! Fast det är väl bra med lite utmaning antar jag.

Jag gillar Bristol mer och mer, det är en lagom stor och trevlig stan, och billig att leva i! Mat är mycket billigare än i Sverige, framför allt den onyttiga maten :P

Jag blev överraskad när jag gick in i en bokaffär/tidningsaffär igår, de har massor med tidningar om radiostyrda plan och helikoptrar, me like! Och de var inte så fasligt dyra heller :)

Imorgon ska jag köpa biljetter till helgens utflykt till StoneHenge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar