lördag 20 augusti 2011

Slarv och energikick

Under den tid jag har varit i Bristol har jag verkligen slarvat med träningen, på dessa 3 veckor har jag bara tränat 2 ggr med elektroderna. Tid och ork och motivation har inte riktigt funnits.

Men! Jag har faktiskt inte märkt så stor skillnad, visst höger hand är lite mer spänd och vill åka upp lite mer än vanligt, men inget som jag inte kan kontrollera genom att aktivt tänka på att slappna av i den. Det är till och med så att kroppen har blivit bättre på vissa saker, högerarmen har börjat pendla med när jag går! :D

Senaste gången jag tränade så var jag dundertrött när jag tog på mig elektroderna, men under de 1,5 timmarna som jag hade elektroderna på mig piggnade jag till mer och mer, om det var träningen i sig eller elektroderna som gjorde det har jag ingen aning om men pigg blev jag iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar