tisdag 9 augusti 2011

Träning :)

Elektroderna är äntligen på igen, första gången sen jag kom till Bristol! :) Kom hem tidigt från skolan, runt 5 och jag ska inte iväg igen förrän runt kvart i 8, perfekt tid för lite träning.

Jag har bestämt mig för att satsa mer på styrketräning i höst än vad jag har gjort det senaste året, tror att det blir ett träningskort på Friskis eller på kth. Kan nog vara en bra plan att försöka bygga upp muskler i högersidan (även fast jag redan nu vet att det kommer att sluta med att jag tränar vänster sida mest trots att det inte behövs :P)

Idag kom det fyra stycken nya personer till klassen, tre tjejer och en kille, trevliga allihop! En av tjejerna var från Schweiz men hade bott i Sverige i tre år, i Uppsala! Ibland är världen liten på något sätt!

Tyvärr har oroligheterna från London även nått Bristol nu. Sån tur är ganska så långt ifrån det område jag bor i, lärarna sa att vi kunde vara coollugna, ingenting händer i Clifton, det är de sista område som de börjar bråka i. Så mamma, du kan vara lugn ;) Inatt var det 150 personer som hade drabbat samman med polisen. Inga som skadades så vitt jag vet.

Tyvärr har jag inte så mycket att träna med när jag är här :( Får bli lite stretching och lite bollande med en massageboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar