tisdag 28 juni 2011

Sjukt!

I lördags kväll cyklade jag upp till Hemköp för att köpa lite godis och chips (nyttigt värre va..) så stod det ett gäng moppar mitt på cykelbanan uppe vid affären, och de sket fullkomligt i att jag kom utan stod coolt kvar och tyckte dom var fruktansvärt coola på sina moppar. Så jag gick av cykeln och gick ned på parkeringen och förbi gänget, gjorde väl inte så mycket. Sen när jag hade varit in och handlat och kom ut igen stod samma moppegäng kvar utanför. Men hade nu övergått till att stå och bränna gummi mot plattorna, gummi mot plattor ryker en del och låter uta bara helvete. Det var inte bara jag som retade upp mig på det utan en kvinna i typ 40-års åldern blev rejält förbannad och skrek till killarna att sluta, hon fick fingret tillbaka. Här hade nog de flesta givit med sig och gått därifrån men hon fortsatte att skrika till dom att lägga av varvid en av killarna slutar tillfälligt och skriker "Vad sa du din jävla hora?". Världens klenaste tanigaste kille, skulle han inte kört moppe skulle jag ha trott att han kanske var typ 12-13, fast det kanske han var oxå?...

Vart fan är världen på väg?! Och var har de föräldrarna varit under hela hans uppväxt undrar jag, inte hemma och uppfostrat honom iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar