tisdag 28 juni 2011

Boka om eller inte?

Kom precis på att det var väldigt dumt av mig att boka hemresa från England på lördagen när det är ett flygmeeting på lördagen som jag gärna vill åka på, jag skulle ju lika gärna kunna åka hem på fredag kväll från England. Sån tur är går det att boka om biletterna från sas men det kostar 500:-, iofs kostad ju biljetten "bara" 1300:- t.o.r. när jag bokade så även om jag bokar om så blir det ju sammanlagt rätt billigt ändå.

Eller är det kul att få fredags kvällen där kanske som avslutning? Fast å andra sidan kommer jag missa alla stora flygmeeting i Sverige i sommar om jag inte bokar om, och det vet jag inte riktigt var Multiplex tycker om det.. Vilket klantarsel jag är som inte tänkte på det från början!

1 kommentar:

  1. Boka inte om! Tiden kommer gå så fort där borta och du kommer ha så kul, så du kommer värdesätta varenda extra timme du får där :)

    SvaraRadera