måndag 6 juni 2011

"Jag har skrivit mina regler, ingen fick ändra på dom"


Dagen började bra med att jag lyckades sova längre än till 8 :D Vaknade utvilad kvart i 10, skönt!

Sen har jag målat, svurit lite över färg som torkar för fort i penseln och målat ännu mer. Det är nog ungefär så min närmaste vecka kommer att se ut. Men det är det värt för att få garaget klart efter alla dessa år med flerfärgat garage. Vi är på god väg nu iaf :) Och det är faktiskt inte fy skam att stå ute i solen när det är så här fint väder.

Ikväll var jag och dök, det gick snurrigt till som vanligt :P Jag vet inte vad det är med mig men så fort jag kommer i vattnet så börjar jag snurra fram och tillbaka, jag har ingen riktig kontroll på vad som händer, menmen kul var det iaf! Om 2 veckor är det dags för det första utedyket, ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar