måndag 4 juli 2011

Vad är rakt? :\


Hrm, jag har för det mesta tyckt att jag har varit ganska så bra på att köra bil, men det är nog dags att jag inser att jag är rätt taskig på att köra bil oxå.. :\ För hur bra bilförare är man när man inte ens klarar av att köra rakt på en jävla motorväg utan att passagerarna säger att man vinglar för mycet? Inte särskilt bra...

Men vad vet jag, det jag tycker är rakt kanske inte alls är rakt? Hör kanske ihop med att jag har noll koll på mig själv och vad som är rakt och vad som inte är rakt? Jag kan inte avgöra när jag sitter och kollar rakt fram, jag har alltid ett par, tre olika riktningar som känns som lika mycket rakt fram :\ Beror nog på att inget i mig är rakt i övrigt.. Vad ska man då ha som referens för rakt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar