fredag 1 juli 2011

isch

Idag var det ingen bra dag på jobbet.. Tokmycket att göra, har en hel hög med saker som kommit in som jag inte hunnit kolla på, det lilla jag hunnit göra idag har tagit grymt lång tid och allt verkar handla om att vi ska jobba så snabbt som möjligt, riktigt stressande att alltid behöva fundera så fort man gör något, vad är mest ekonomiskt, byta ut delen eller laga den gamla? Och då givetvis försöka uppskatta tiden och lönekostnaden.. H räknade att det kostade 350:- per timme att laga något, betyder det att jag kommer få högre lön än 102:- i år?! Jag tvivlar :P Jag tänkte fråga men fegade ur.

Näe, reklamationer är svårt.. Och inte riktigt min grej att vara ansvarig för, jag är alldeles för dålig på att ta beslut för att vara ansvarig för det. Och dessutom är det drygt eftersom någon alltid kommer bli missnöjd, antingen kunden eller leverantören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar