torsdag 17 mars 2011

"You 're asking yourself why, You feel you can’t get by"

Senaste dagarna har kroppen mest varit blahablaha.. Märks att jag varken haft ork eller tid att träna som jag borde göra de senaste veckorna. Skolan och allt fix här hemma har tagit alldeles för mycket tid, igår slog det mig vad mycket tid jag kommer spara när jag flyttar till en lgh med diskmaskin, igår tog det 40 minuter att få undan disken från 1,5 dagar! Det e ett halvt träningspass med elektroderna!

Det märks iaf att min kropp inte gillar stress, under båda tentorna den här veckan har jag fått ont i ryggen. Och allt har gått segt att göra, ibland önskar jag inget annat än att allt skulle funka lite bättre och vara lite mindre jobbigt, bara liiite.. Skriva på en dator har inte alls gått de senaste dagarna :\ Ni vill inte veta hur många ggr jag har fått korrigerat det här inlägget.. Det är när jag ska göra dom här små vardagliga sakerna som det är som mest drygt att kroppen inte fungerar, att jag inte kan gå ut och ta en springtur på morgonen bryr jag mig inte så mycket om men däremot att inte klara av att hålla kvar glaset i högerhanden när jag ska skölja det efter att jag diskat av det kan göra mig grymt irriterad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar