söndag 6 mars 2011

Helgen

I fredags eftermiddag virrade jag runt i Sthlm i jakt på 4 kvadratmillimeters silikonkabel, tyvärr utan resultat :( Efter 4 butiker, varav ena var Elfa (!) så gav jag upp och insåg att jag nog får beställa på internet.. Det är visst inte så vanligt att folk vill ha kablar som klarar upp emot 100 A :P

I fredagskväll skrev jag lite på vår marknadsföringsuppgift, gick något så när att flumma på :)

I lördags var det jobb som gällde, galet mycket folk i butiken! Fy fan vad stressigt det var! Dessutom var det flera kunder som tog en hel del tid eftersom de dels inte visste vad de skulle ha och de som visste vad de ville ha hade inget artikelnummer och vi hade ingen sprängskiss så det blev bara pannkaka av alltihop.. I lördagskväll var det fest hemma hos J och A, trevligt :)

Idag var det tänkt att mamma och pappa och J och V skulle komma hit, tyvärr blev pappsi sjuk så det blidde inte det, tråkigt eftersom jag hade sett framemot att träffa dom! Det var länge sen nu! Det verkar inte riktigt som att det är meningen att jag ska träffa dom nu, de senaste två helgerna har jag tänkt att åka dit men av olika anledningar har det inte blivit av.. Kanske blir i veckan eller nästa helg! Har fått en del annat gjort idag, städat lyan, storhandlat! Det var helt tomt på alldeles för mycket här hemma! Och nu har jag precis tränat.

Tror att kvällen kommer förgyllas med en PM-uppg. på "Hotell Lappland" :s marknadsstrategi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar