tisdag 29 mars 2011

Lilla sketna stortå!

Det är sällan jag hatar min stortå så mycket som när jag ska köpa skor. Den lilla jäkeln gillar att stå uppåt så sportskor med nät på ovansidan är bara att fetglömma, det nätet är det hål på på någon månad i bästa fall. Efter att man har tagit bort alla skor (sportskor/walkingskor) med nät på ovansidan har man typ 5 par att välja bland och hälften av dom är i någon ful skrikig färg så oftast blir det inte så mycket kvar att välja på.

Man skulle kunna säga att stortåskrället är lite kåt, den gillar att resa sig uppåt! Lite för ofta för min smak.. Undra vad som får honom att gå igång? Den otroligt vackra tån bredvid? Ett par strumpor? En härlig tåbira? Alternativt mörkret i strumpan kanske? Tror ni att jag kan fråga honom, varför i helskotta står du uppåt hela förbannade tiden?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar