lördag 26 mars 2011

Ibland lyckas jag :)

Idag har jag varit ganska så effektiv för en gångs skull! Jag har
  • Köpt cykelhjälm, givetvis inte för att ha när jag cyklar, kommer användas som skydd för flygande påsklämmor som E kastar på mig för att jag inte har någon hjälm när jag cyklar!
  • Köpt nya skor
  • Letat efter blågel på Classe utan resultat men kom på att det fanns ju på apoteket :)
  • Försökt klippa mig, dropin jag fick nummer 78, nummer 54 var på tur så det var bara att ge upp!
  • Träffat J och J och fått hjälp av J att göra setup på min heli
  • Vimsat runt i Uppsala eftersom jag inte kan köra mina gamla vanliga invanda vägar eftersom dom infört dubbförbud på vissa gator
  • Träffat mormor och morfar och Cindy
  • Promenad med Embla
  • Varit på inomhusflygning med pappa, trevligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar