lördag 12 februari 2011

Ska jag orka få av mig täckbyxorna?


Har precis varit ute på en skidtur som inte blev så lång om man mäter i sträcka men lite längre än vad jag tänkt mig tidsmässigt.. Jag låg och gosade med snön lite för många ggr för att det ska vara ok.. Tror att det blev 6 ggr allt som allt :\ Av någon anledning var det uppförsbackarna jag ramlade i! Nedför gick det helt ok idag. Slutade med att jag hasade mig uppför backarna med skidorna släpandes efter mig :P Det gick det med!

Jobbigt var det iaf, knappt så jag orkade ta mig runt på ica när jag var klar och nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska orka ta av mig termobyxorna?! Det är nog lika bra att göra ett försök, blir så jobbigt att duscha med dom på!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är skitduktig som är ute och åker skidor. Hoppas du fått av dig termobyxorna så att duschen blev najs :-) Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack! :)

    Täckbyxorna är av, och elektroderna på!

    SvaraRadera