söndag 13 februari 2011

Jag förstår verkligen inte..

Jag förstår mig verkligen inte på hur den här jävla kroppen fungerar trots att jag bott i den i snart 23 år.. Ju hårdare jag tränar, ju mer jag kör den i botten, ju mer jag misshandlar den, desto bättre fungerar den?! Det e totalt jävla ologiskt tycker jag. Okej om allt skulle bli bra när jag vilar och tar det lugnt, men som idag när jag tog ut mig så mycket så jag knappt klarade att gå och sen några timmar, en omgång med elektroderna och en lång dusch senare så känns skiten som ny? Exakt samma sak har hänt ett antal ggr tidigare. Det är precis som att den blir så trött så den liksom inte orkar kämpa emot det jag vill.. Fast det känns ändå som en konstig förklaring..

Jag kommer ihåg när jag stod och målade i en skylift som sommarjobb så var kroppen även då grymt bra, jättekonstigt! Och då körde jag den verkligen i botten, varje dag, veckor i sträck.

Jag börjar förstå varför läkare har haft svårt att förstå min kropp när inte ens jag själv gör det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar