söndag 8 januari 2012

Mycket att stå i

Oj vad mycket det är att fixa och dona med just nu, och ändå känns det som att jag har glömt bort hälften :P Min att-göra-lista inför onsdag har iaf krympt lite i storlek under de senaste dagarna. Tyvärr blev det lite kaos i början av veckan när mormor och morfars hund sprang bort. Istället för att packa och fixa så letade jag efter Cindy på åkrar och i skogar, lyckligtvis hittade vi henne efter 67 timmar bakom en lada!! Helt otroligt! Men inget ont som inte för något gott med sig, jag fick motion och var ute och gick några timmar per dag, något jag hade tänkt att göra ändå för att vänja benen lite inför det som komma skall.


Jag börjar bli nervös inför onsdag, riktigt nervös! Varför vet jag inte riktigt.. Det ska bli väldigt kul och spännande men samtidigt lite läskigt, men det är nog så det ska kännas. Dags att göra en hemtenta, känns så där lockande :P

2 kommentarer:

  1. Är det sant? Kom hon fram!!? Va härligt!! Lilla skruttan. Hon måste ha varit stelfrusen.

    SvaraRadera
  2. Japps! Vi hittade henne vid en lada ungefär 2 km från mormor och morfar. Hon var faktiskt inte frusen men däremot väldigt väldigt hungrig. Hon hade hittat halm att ligga i och gosa :)

    SvaraRadera