torsdag 5 maj 2011

Värmekänslig?

Senaste veckan har varit ett rent helvete i kroppen. Bara en sån sak som att komma i och ur sängen har varit brutalt jobbigt.. Och stå och diska har knappt gått eftersom någon då har tyckte att det har varit en bra idé att vrida runt knivar i mitt ryggslutet.. På morgonen när jag har vaknat och sträckt ut benen rakt så har dom levt sitt eget lilla liv av spasticitet.. Jag känner direkt när jag vaknar om kroppen har en bra eller en dålig dag, hur spänd högerhanden är brukar avslöja det, sen när jag sträcker ut mig och märker hur benen reagerar får jag en bekräftelse.. Stämmer i 9 fall av 10.

Den senaste veckans blahablaha kan bero på att det både varit kallt utomhus och jag inte orkat satt i fodret i jackan igen så jag har blivit kall plus att det under några dagar var riktigt kallt inomhus när dom hade slagit av värmen i våra lägenheter. Det är det enda jag kan tänka mig, har tränat som jag ska och sovit hyggligt mycket.

Nu känns det iaf bättre, tänkte att jag skulle skämma bort kroppen med en massa värme igår kväll :) Avslutade dagen med en lång och varm dusch, lång dusch för mig är sisådär 30 minuter :P Och sen slängde jag upp 2 stycken fleecefiltar i sängen när jag gick och la mig :D Då frös jag inte iaf och allt verkar funka lite bättre igen. Gäller bara att behålla den värmen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar