tisdag 17 maj 2011

Sommarlov snart

Och det borde jag ju vara rätt glad för, men inte i år. Tanken på sommarlov gör mig mest lite små rädd och får mig att fundera ännu mrt.. Jag kommer ihåg hur jullovet var, jag träffade i stort sett inte en enda människa på 5 veckor och pratade/mailade (de som jag gjorde det med är jag så klart väldigt glad över!) med ett fåtal. Och risken är stor att sommarlovet kommer bli precis likadant, jag kommer hålla mig på min egna lilla kant och skita i att höra av mig till de jag borde höra av mig till med bortförklaringen, vem skulle vilja prata med mig? Fast iofs, i sommar jobbar jag ju iaf så jag har något att göra på dagarna :)

Jaja, det är ju iaf rätt årstid för att jag ska kunna ägna mig åt hobbyn, alltid något. Även om jag knappt har kontakt med någon alls i min ålder som jag kan träffa och flyga en kväll med.. Men på något sätt brukar det hålla kaoset på en hanterbar nivå ändå.. Att vara helt ensam ute på fältet har sin charm det med.

Sen är frågan, Björklinge eller Sthlm i sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar