onsdag 11 maj 2011

Ibland undrar jag

  • Hur känns det att springa? (springande steg i panik innan man ramlar räknas inte..)
  • Hur känns det att kunna stå på båda benen utan att böja ena knät som en pelikan?
  • Hur mycket mer orkar man när man cyklar om man kan stå och trampa?
  • Hur känns det att gå utan att konstant tänka på hur jävligt det ser ut eller att hela tiden tänka att jag borde göra annorlunda, jag borde orka tänka på hur jag går, jag borde sakta ned och få i benen i marken åtminstone lite bättre?
  • Hur känns det att inte behöva stödja handen som håller i disken mot diskhon för att den ska vara still?
  • Hur känns det att vara normalt höger- eller vänsterhänt? Var är då skillnaden på höger och vänster förutom att man håller pennan i den ena?
  • Hur känns det att åka snowboard eller vanliga slalomskidor?
  • Hur trött bör man bli av att gå från maskinparken till mekatronik?
  • Jag skulle kunna fortsätta ganska mycket längre med saker jag går och funderar över en helt vanlig dag.. Antagligen är det inte så bra att gå runt och göra det.
Som ni säkert redan räknat ut är det en halvdan dag idag när tankarna lever sitt eget liv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar