söndag 28 november 2010

Kupévärmare is the shit!

Min bil belönades med en välbehövlig upptining när jag kom hem till mamma och pappa, en kupévärmare på full effekt över natten :) Förhoppningsvis är den lite mindre isig och fuktig på insidan efter det!

Fast det finns en nackdel med det hela.. Det är ytterligare en sak att komma ihåg imorgon bitti, att rycka ur sladden ur bilen innan man kör iväg. Kablar och timers brukar inte må så bra om man glömmer det. Självklart har jag testat, grannarna undrade nog lite när det låg 10 meter kabel ute på gatan med en överkörd timer i ena änden..

Jävlar, 19,5 grader kallt ute nu!

3 kommentarer:

  1. Ha ha! Jag har oxå testat för några år sen :) Kabeln blev liksom "knollrig" efteråt. Men den används än idag, funkar utmärkt.

    Kusin Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag med! På en jobb-bil :D Pinsamt att gå in till kontoret med en avsliten sladd och erkänna sin tabbe. Jag hade ju skruttvolvon på den tiden och hade därför ingen erfarenhet av motorvärmare hehe...

    SvaraRadera
  3. Haha, låter som att det är något som ligger i släkten! ;) Skönt att veta att man inte e ensam!

    SvaraRadera