tisdag 30 november 2010

KS och halv kryckfri dag

Imorse vad det om KS i inbyggda system, förra ks:en fick jag 0.05 p (av 3) ifrån nästa betygssteg så idag gjorde jag ett nytt försök att knipa dom sista små rackabajsans poäng. Det kändes bra, tror att jag kan ha löst samtliga uppgifter :) Det vore förbaskat skönt om så är fallet! Tror jag höll mig borta från dom dumma skitfelen den här gången, berodde nog till största del på att jag var bättre förbered och att jag och E hade förberett oss med färdigskrivna funktioner för att göra vissa standradgrejer, förenklade mycket :)

Sen lunch idag har jag dissat kryckan, den har fått stå ute i bilen och frysa stackarn! Där tycker jag att den står bra. Kroppen kändes bra i förmiddags så efter lunch ville jag testa att gå en eftermiddag utan den och det gick ju bara bra! Senast det hände var i 2:an på gymnasiet, ett tag sen m.a.o. Första dagen av många? Who know..

1 kommentar:

  1. Härligt Rickard

    Jag blir så glad för din skull. Ses snart./Sofia

    SvaraRadera