söndag 28 november 2010

"Jag tror det här kommer bli riktigt bra"

Det var kommentaren från Jörgen Sandell efter att jag träffat honom och han lärt mig hur elektroderna ska användas, kändes grymt skönt att höra! :)

Idag har varit en kanon dag. Startade med några timmar i robotlabbet(Äntligen började saker funka!) för att sen åka hem och bjuda J, J och A på adventsfika, mycket trevligt :) Sen bar det av mot Uppsala och Tacos, smarismaskens! Jag pillrade på mig alla elektroder utan hjälp, tog kanske runt 10 min, trätt ok för att vara första gången tycker jag :) Idag gjorde jag inte så mycket under tiden jag hade dom på mig, satt mest och fascinerat tittade ner på min fötter som såg ut som normala fötter och passade även på att stretcha lite under tiden.

Invigdes även i söndagsnöjet här hemma, ensam mamma söker :P Tycker det känns lite konstlat och tillgjort på nåt sätt, det kan ju liksom inte bli att dom är riktigt sig själva när allt dom gör och säger spelas in?..

Kroppen känns otroligt rak och mer utsträckt än vad den nånsin gjort vilket jag är säker på att den oxå är, vilket jag även fick höra av Jörgen under den korta stund vi träffades i fredags :)

2 kommentarer:

  1. Det låter ju fantastiskt! Grymt! Du får berätta ALLT när vi ses, men nåt du kanske kan besvara på bloggen tills dess är:

    Är du med i nån slags undersökning/förstudie eller är metoden färdig och klar? I nåt klipp eller på deras hemsida stod det att det inte skulle finnas på marknaden förrän 2011/2012 tror jag, därav frågan.

    /Kusin Helena

    SvaraRadera
  2. Absolut ska jag göra det! Inte långt kvar nu :)

    Metoden är färdig och klar, den går att anvnäda utan dräkten, då fäster man elektroderna manuellt på huden istället. Ända skillnaden är att dräkten är mer användarvänlig, man slipper pilla dit elektroderna på rätt ställen själv :) Dom sitter redan inmonterade i dräkten då så när man sätter på sig den kommer elektroderna automatiskt där dom ska!

    SvaraRadera